نحوه ساختن يک پست الکترونيکي فارسي
نوشته شده توسط : رومنجانی

 

به گزارش خبرنگار دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ براي عضويت در يکي از سرويس هاي فارسي زبان ارائه دهنده ي پست الکترونيکي به يکي از آدرس هاي زير به رويد.

www.chmail.ir

www.mail.iran.ir

 

البته به جز سايت هاي معرفي شده سايت هاي ديگري نيز براي ساخت پست الکترونيکي وجو دارد که برحسب علاقه مي توانيد به هر يک از آنها مراجعه کنيد.

ساخت پست الکترونيکي در www.chmail.ir

1- پس از ورود به سايت صفحه اي مانند زير را مشاهده مي کنيد


 

 

 

2- بر روي گزينه ي " همين امروز عضو جديد ما شويد " کليک کنيد


 

 

 

3- بايد وارد صفحه ي زير شده باشيد


 

 

 

 

4- نام و نام خانوادگي خود را در فيلد هاي زير وارد کنيد



 

 

5- نام نمايشي و يا همان نامي که به ديگران نشان داده مي شود را وارد کنيد.


 

 

6- نام کاربري که به عنوان آدرس پست الکتريکي نيز استفاده مي شود را در فيلد نام کاربري وارد کنيد و سپس بر روي گزينه ي " بررسي نام کاربري" کليک کنيد ، تا زماني که پيغام " اين نام کاربري صحيح است " به رنگ سبز ظاهر نشده نام کاربري ديگري را برگزينيد ، دقت کنيد که نام کاربري را بايد به زبان اينگليسي و حتما لازم نيست @ را براي کامل بودن آن وارد کنيد.


 

 

 

7- براي رمز عبور علاوه بر حروف از اعداد و کارکتر نيز براي مطمئن تر شدن آن استفاده کنيد ، علاوه بر اين دقت داشته باشيد که تعداد کارکتر ها از 6 بيشتر باشد ، استفاده از جملات ترکيبي و يا ابتداي حروف يک جمله که تشکيل يک اسم بي معني را مي دهد بسيار مناسب است.


 

 

 

 

8- کلمه ي عبوري که در فيلد بالا پر کرده ايد را بدون تغيير در فيلد زير وارد کنيد.


 

 

 

 

9- بر روي فلش کوچک کنار فيلد انتخاب شهر کليک کنيد تا منوي آبشاري ان ظاهر شود از ميان شهر ها ، شهر محل سکونت خود را برگزينيد.


 

 

 

10- بر روي فلش کوچک کنار فيلد انتخاب سوال امنيتي کليک کنيد تا منوي ابشاري آن ظاهر شود از ميان سوال هاي موجود يکي را برگزينيد و در فيلد زير ان جواب ان را تايپ کنيد ، اين کار اين فرصت را به شما مي دهد که در صورت فراموش کردن رمز عبور بتوانید به پست الکترونیکی خود دست پیدا کنید.


 

 

 

11- یکی از راه های دیگر به دست آوردن رمز عبور در زمان فراموش کردن آن وارد کردن پست الکتریکی به جز پست الکتریکی که همکنون در حال باز کردن ان هستید ، پس در پر کردن فیلد زیر دقت کنید.


 

 

12- برای جلوگیری از بازکردن پست های الکتریکی متعدد توسط مخرب ها ، معمولا سایت های ارائه دهنده ی پست الکتریکی به وسیله ی کد امنیتی زیر کاربران حقیقی را از برنامه های مخرب تشخیص می دهند ، برای عضویت در هرکدام از این سایت باید دقت کامل را در پر کردن این فیلد بپردازند ، در صورت خوانا نبود کدن دکمه ی رفش کنار این کد را بزنید تا با تغییر آن کد امنیتی واضح تر جایگزین آن شود


 

 

13- برای عضویت در این سایت مانند هر سایت دیگر، نياز به قبول داشتن قوانين ارائه دهنده ی پست الکترونیکی است ، پس در ابتدا قوانين را به صورت کامل مطالعه کنيد و در صورتي که مورد تاييد شما ه بود بر روي تيک کنار جمله ي "شرايط استفاده از سرويس را مي پذيرم" کليک کنيد و سپس دکمه ي "ثبت نام" را فشار دهيد تا صحت اطلاعات شما بررسي شود و پس از ان شما به عضويت سايت در آمده ايد و مي توانيد از امکانات سايت استفاد کنيد.


 

 

 

 

 

<<به وبلاگ مهدی رومنجانی خوش آمدید>>

> <<به وبلاگ مهدی رومنجانی خوش آمدید>>



:: برچسب‌ها: نحوه ساختن يک پست الکترونيکي فارسي ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رضااحسانی در تاریخ : 1392/1/16/5 - - گفته است :
به نام خدا
باخامنه ای کسی نگردد گمراه
او در شب فتنه می درخشد چون ماه
سلام،خسته نباشید.
وبتون خوبه.
به ما هم سر بزنید.
اللهم عجل لولیک الفرج
لبیک یا خامنه ای


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








متن دلخواه شما